Menu
Víte, na co máte v záruční době nárok? Kdy můžete reklamovat vady výrobku, žádat výměnu, opravu či vrácení peněz? A co můžete dělat, když jste v právu, ale prodávající vám nechce reklamaci uznat? Na koho se obrátit? To vše a další zajímavosti naleznete v dnešním článku.
Pokud chcete reklamovat zboží koupené na živnostenský list, máte sice výhodu v tom, že si ho můžete dát do nákladů, ale přicházíte tím jako spotřebitel o zákonem danou ochranu. Co to znamená v praxi?
Pomocnou ruku a kontrolu prodejců vám podají tyto instituce:
Sestavení posudku o oprávněnosti reklamace vám připraví soudní znalec. Vypracování posudku je zpoplatněné, ale v případě uznání reklamace vám obchodník vynaložené náklady vrátí). S mimosoudním řešením spotřebitelských sporů vám pomůže i ADR.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváháte kontaktovat.
Reklamace zájezdu
Reklamace dovolené a jak na to
VZOR KE STAŽENÍ - Odstoupení od kupní smlouvy - prázdná verze